Συχνές Ερωτήσεις Ακτοπλοϊκά Εισιτήρια | FAQ Pamediakopes.gr


Επιλέξτε την κατηγορία FAQ που σας ενδιαφέρει:
Κράτηση Αεροπορικού Εισιτηρίου
Κράτηση Ξενοδοχείου
Κράτηση Ακτοπλοϊκού Εισιτηρίου
Ταξιδιωτική Ασφάλιση


Κράτηση Ακτοπλοϊκού Εισιτηρίου

Τεχνικές Πληροφορίες

1. Τι είναι τα cookies και για ποιο λόγο θα πρέπει να τα έχω ενεργά ώστε να μπορέσω να κάνω κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων;

Cookie είναι ένα μικρό αρχείο το οποίο αποστέλεται από τον web server μας στον browser σας. Το αρχείο αυτό αποθηκεύεται στο browser σας και βοηθάει τον server μας να αναγνωρίσει τον browser σας καθ' όλη τη διάρκεια της διαδικασίας κράτησης. Επίσης διευκολύνει την αναγνώριση ιστοσελίδων, τον εντοπισμό ιστοσελίδων κτλ. Σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ώστε να αντλήσει αρχεία ή ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα από τον σκλήρό σας δίσκο. Συνήθως όλοι οι browsers έχουν ενεργοποιημένα τα cookies εξ αρχής.

Φτάνοντας στο πλοίο

2. Πληροφορίες σχετικά με μεγάλα ελληνικά λιμάνια και πώς να φτάσετε εκεί

Aναζητήστε αναλυτικές πληροφορίες για όλα τα μεγάλα λιμάνια στην αντίστοιχη ενότητα. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

Γενικές πληροφορίες για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια στην Ελλάδα

3. Μπορώ να αγοράσω τα εισιτήριά μου από το πλοίο ή να τα παραλάβω κατά την επιβίβασή μου σε αυτό;

Δυστυχώς σύμφωνα με τον ελληνικό νόμο δεν μπορείτε να αγοράσετε εισιτήρια μέσα στο πλοίο ή να τα παραλάβετε κατά την επιβίβασή σας. Χωρίς εισιτήριο δεν θα σας επιτραπεί η επιβίβαση στο πλοίο.

4. Υπάρχουν ηλεκτρονικά ακτοπλοϊκά εισιτήρια;

Όλα τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι έντυπα και δεν υπάρχουν προς το παρόν ηλεκτρονικά εισιτήρια για καμία εταιρία.

5. Μπορώ να επιβιβαστώ στο πλοίο χρησιμοποιώντας μόνο τον αριθμό εισιτηρίου ή τον αριθμό κράτησης;

Για να μπορέσετε να επιβιβαστείτε στο πλοίο είναι απαραίτητο να έχετε μαζί σας το έντυπο εισιτήριο. Χωρίς αυτό δεν θα σας επιτραπεί να επιβιβαστείτε ακόμα και αν έχετε τον αριθμό κράτησης ή τον αριθμό εισιτηρίου.

6. Υπάρχει κάποιο λάθος στο όνομά μου στο εισιτήριο. Μπορεί αυτό να προκαλέσει κάποιο πρόβλημα στην επιβίβασή μου;

Ο έλεγχος των εισιτηρίων στα πλοία δεν είναι τόσο αυστηρός όσο στα αεροδρόμια και συνεπώς δεν θα αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα, ακόμα και αν το όνομά σας είναι γραμμένο λάθος.

7. Χρειάζεται να παρουσιάσω κάποιο επίσημο έγγραφο (πχ ταυτότητα) για να επιβιβαστώ;

Αν και οι λιμενικές αρχές συνήθως δεν ζητούν κάποιο επίσημο έγγραφο ώστε να επιτρέψουν την επιβίβαση στο πλοίο, καλό θα ήταν να έχετε μαζί σας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας την ταυτότητά σας.

Επιλογή δρομολογίου

8. Ποιες είναι οι κατηγορίες ηλικίας για τους επιβάτες;

Οι περισσότερες ακτοπλοϊκές εταιρίες έχουν διαφορετικούς ναύλους σύμφωνα με την ηλικία του επιβάτη. Κατά τη διαδικασία κράτησης καλείστε να προσδιορίσετε την ηλικιακή κατηγορία κάθε επιβάτη:
-Ενήλικες θεωρούνται όλοι οι επιβάτες που είναι μεγαλύτεροι από 10 ετών.
-Παιδιά θεωρούνται οι επιβάτες από 5 έως 10 ετών.
-Βρέφη θεωρούνται οι επιβάτες που είναι μικρότεροι από 5 χρονών.

9. Υπάρχουν εκπτώσεις στο ναύλο για βρέφη και παιδιά;

Όλες οι ακτοπλοϊκές εταιρίες έχουν μειωμένο ναύλο (συνήθως μισή τιμή) για τα παιδιά και δωρεάν επιβίβαση για τα βρέφη. Κάποιες εταιρείες διαθέτουν επίσης εκπτώσεις σε Έλληνες (μόνο) φοιτητές (είναι απαραίτητη η επίδειξη του πάσο). Όταν υπάρχει κάποια έκπτωση αυτό εμφανίζεται στο βήμα 3 (τιμολόγηση). Στρατιωτικά ή εισιτήρια άλλων ειδικών κατηγοριών δεν είναι δυνατό να κρατηθούν ηλεκτρονικά.

10. Ποιες είναι οι κατηγορίες θέσεων που υπάρχουν συνήθως σε ένα πλοίο;

Κατάστρωμα/Οικονομική
Οι θέσεις της κατηγορίας αυτής βρίσκονται σε καθιστικά ή στο κατάστρωμα και δεν είναι αριθμημένες. Στην κατηγορία αυτή υπάρχουν λιγότερες ανέσεις και γι' αυτό είναι οικονομικότερη. Σε κάποια πλοία όπως τα high-speed και τα flying dolphins (ιπτάμενα δελφίνια), οι θέσεις της οικονομικής κατηγορίας είναι αριθμημένες.
Αεροπορικές θέσεις
Πρόκειται για αριθμημένες θέσεις αεροπορικού τύπου.
Business
Οι θέσεις της κατηγορίας αυτής βρίσκονται συνήθως σε σαλόνι με μη αριθμημένες θέσεις. Οι θέσεις είναι πιο άνετες από αυτές της οικονομικής και υπάρχει περισσότερος χώρος.
VIP/ Α θέση
Πρόκειται για πολυτελείς θέσεις που βρίσκονται σε σαλόνι με περισσότερες ανέσεις. Οι θέσεις είναι πιο άνετες και υπαρχει πολύς χώρος.
Καμπίνες
Οι καμπίνες μπορεί να είναι εσωτερικές ή εξωτερικές. Οι εσωτερικές καμπίνες βρίσκονται στο εσωτερικό μέρος του πλοίου και δεν έχουν παράθυρα, ενώ οι εξωτερικές βρίσκονται στην εξωτερική πλευρά του πλοίου και διαθέτουν παράθυρα. Οι καμπίνες χωρίζονται σε κατηγορίες ανάλογα με τις ανέσεις και την πολύτέλεια που προσφέρουν. Μπορείτε να κάνετε κράτηση σε ολόκληρη καμπίνα (δίκλινη, τρίκλινη ή τετράκλινη) ή να μοιραστείτε την καμπίνα με άλλους επιβάτες του ίδιου φύλου.

11. Είναι οικονομικότερο να αγοράσω ένα εισιτήριο μετ' επιστροφής ή δύο εισιτήρια απλής διαδρομής;

Στις περισσότερες περιπτώσεις δεν θα βρείτε διαφορά στην τιμή για ένα εισιτήριο μετ' επιστροφής σε σχέση με δύο εισιτήρια απλής διαδρομής. Σε κάποιες όμως ακτοπλοϊκές εταιρείες το εισιτήριο με επιστροφή είναι οικονομικότερο (π.χ ΑΝΕΚ, Blue Star).

Κάνοντας την κράτηση

12. Ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσω για να κάνω ηλεκτρονικά την κράτηση του ακτοπλοϊκού εισιτηρίου μου;

1ο βήμα (Επιλογή δρομολογίου):
Επιλέξτε τον τύπο της διαδρομής (μονής ή απλής μετάβασης) και στη συνέχεια επιλέξτε τα λιμάνια αναχώρησης και άφιξης, τον αριθμό των επιβατών και των οχημάτων. Τα παιδιά και τα βρέφη πρέπει σε αυτό το σημείο της κράτησης να υπολογιστούν στο συνολικό αριθμό των επιβατών. Στη συνέχεια μπορείτε, για τις ημερομηνίες που έχετε ήδη επιλέξει, να διαλέξετε ανάμεσα στα διαθέσιμα δρομολόγια εκείνο που σας εξυπηρετεί περισσότερο. Αν το κουτάκι που εμφανίζεται είναι πράσινο σημαίνει ότι υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις, αν είναι πορτοκαλί υπάρχουν περιορισμένες θέσεις, ενώ αν είναι κόκκινο δεν υπάρχουν καθόλου διαθέσιμες θέσεις για το συγκεκριμένο δρομολόγιο.
2ο βήμα (Επιλογή θέσεων):
Επιλέξτε το γένος (άρρεν ή θύλη), την ηλικιακή κατηγορία των επιβατών (ενήλικας, παιδί, βρέφος) και το είδος της θέσης. Αν έχετε επιλέξει όχημα, επιλέξτε την κατηγορία του οχήματος και συμπληρώστε τον αριθμό πινακίδας.
3ο βήμα (Τιμολόγηση)
Στο σημείο αυτό μπορείτε να δείτε το κόστος για κάθε άτομο ξεχωριστά καθώς και το συνολικό κόστος.
4ο βήμα (Επιβάτες)
Συμπληρώστε το επίθετο και το πρώτο γράμμα του ονόματος καθώς και την εθνικότητα των επιβατών.
5ο βήμα (Στοιχεία επικοινωνίας)
Συμπληρώστε προσεκτικά όλα τα πεδία (ο αστερίσκος υποδηλώνει τα υποχρεωτικά προς συμπλήρωση στοιχεία) και επιλέξτε τον τρόπο παραλαβής των εισιτηρίων. Κάντε κλικ στο εικονίδιο "κράτηση τώρα" και συμπληρώστε τις πληροφορίες της πιστωτικής σας κάρτας. Γίνονται δεκτές μόνο πιστωτικές VISA και Mastercard (η VISA electron γίνεται επίσης αποδεκτή).
6ο βήμα (Ολοκλήρωση κράτησης)
Μετά από την επιτυχή ολοκλήρωση της κράτησής σας, εμφανίζεται μια σελίδα που περιέχει τις λεπτομέριες του δρομολογίου σας, τον αριθμό κράτησης και το συνολικό ποσό που έχει χρεωθεί στην κάρτα σας. Ανάλογα με τον τρόπο παραλαβής των εισιτηρίων σας αυτά μπορεί να είναι διαθέσιμα αμέσως για παραλαβή από το γραφείο μας (χωρίς χρέωση) ή θα σας αποσταλλούν στη διεύθυνση που μας έχετε δώσει. Σε περίπτωση που αποφασίσετε να τα παραλάβετε από το γραφείο μας, θα πρέπει να έχετε μαζί σας ένα αντίτυπο της σελίδας κράτησης ή του e-mail επιβεβάιωσης ή του αριθμού κράτησης καθώς και την ταυτότητά σας.

13. Πότε χρεώνεται η πιστωτική μου κάρτα;

Η πιστωτική σας κάρτα χρεώνεται αυτόματα με την επιτυχή ολοκλήρωση της κράτησης.

14. Υπάρχει χρονικός περιορισμός πόσες μέρες πριν την αναχώρηση πρέπει να κάνω την κράτηση του εισιτηρίου μου;

Ναι, το ελάχιστο χρονικό περιθώριο πριν την αναχώρηση που μπορείτε να κάνετε κράτηση είναι 4 μέρες. Το χρονικό αυτό περιθώριο είναι απαραίτητο έτσι ώστε ολοκληρωθούν σωστά και ομαλά οι διαδικασίες της έκδοσης και αποστολής των εισιτηρίων. Σε περίπτωση που ενδιαφέρεστε για κράτηση της τελευταίας στιγμής παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο (+30) 213 0184000 (απο Κύπρο στο +357-22-030091) ή στο ferries@pamediakopes.gr.

15. Πόση ώρα πριν την αναχώρηση πρέπει να βρίσκομαι στο λιμάνι;

Πρέπει να είστε στο λιμάνι τουλάχιστον 1 ώρα πριν την αναχώρηση.

16. Πώς μπορώ να γνωρίζω αν η κράτησή μου ολοκληρώθηκε επιτυχώς;

Μετά από κάθε επιτυχή κράτηση θα σας εμφανιστεί μια σελίδα με το μήνυμα: "Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε την Pamediakopes.gr". Στη συνέχεια θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης με τον αριθμό κράτησης και τις λεπτομέριες τις κράτησής σας. Σε περίπτωση που δεν σας εμφανστεί η τελευταία σελίδα ή δεν λάβετε e-mail επιβεβαίωσης, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο (+30) 213 0184000 (απο Κύπρο στο +357-22-030091) ή στο ferries@pamediakopes.gr.

17. Τι πρέπει να γνωρίζω σε περίπτωση που αντιληφθώ κάποιο λάθος στο e-mail επιβεβαίωσης που έλαβα;

Σε περίπτωση που εντοπίσετε κάποιο λάθος στο e-mail επιβεβαίωσης που θα λάβετε, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο (+30) 213 0184000 (απο Κύπρο στο +357-22-030091) ή στο ferries@pamediakopes.gr. Η ακρίβεια των στοιχείων της κράτησης είναι δική σας ευθύνη και μπορεί να προκύψουν επιπρόσθετες χρεώσεις σε περίπτωση αλλαγής.

18. Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που δεν λάβω κάποιο e-mail επιβεβαίωσης μετά από μια επιτυχή κράτηση;

Σε περίπτωση που έχετε ολοκληρώσει επιτυχώς τη διαδικασία κράτησης και δεν λάβετε e-mail επιβεβαίωσης εντός των επόμενων 10 λεπτών, επικοινωνήστε μαζί μας στο (+30) 213 0184000 (απο Κύπρο στο +357-22-030091) ή στο ferries@pamediakopes.gr. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι έχετε προηγουμένως ελέγξει το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (spam folder).

19. Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που δεν θυμάμαι τον αριθμό της κράτησής μου;

Δεν υπάρει λόγος να ανησυχείτε. Μπορούμε να βρούμε την κράτησή σας χρησιμοποιώντας το επώνυμό σας, το e-mail σας ή άλλα στοιχεία της κράτησης σας.

20. Στο τέλος της διαδικασίας κράτησης έλαβα ένα μήνυμα ότι το δρομολόγιο που είχα επιλέξει δεν είναι διαθέσιμο. Ποιο μπορεί να είναι το πρόβλημα;

Σε αυτή την περίπτωση, η κατηγορία που έχετε επιλέξει δεν είναι διαθέσιμη. Για παράδειγμα, μπορεί να έχετε επιλέξει οικονομική (κατάστρωμα) ενώ είναι διαθέσιμα μόνο εισιτήρια business ή έχετε επιλέξει 4 εισιτήρια σε μιά κατηγορία και μόνο 3 είναι διαθέσιμα. Κάτι τέτοιο συμβαίνει συχνά και με οχήματα, ακόμα και αν έχετε επιλέξει μόνο 1, καθώς ο χώρος του γκαράζ είναι περιορισμένος.

21. Πόσοι επιβάτες και οχήματα μπορούν να συμπεριλαμβάνονται σε μία κράτηση;

9 επιβάτες και 2 οχήματα (κάποιες ακτοπλοϊκές μπορεί να μην επιτρέπουν περισσότερα από 1 οχήματα σε μία κράτηση).

22. Μπορώ να συνδυάσω δύο διαφορετικές ακτοπλοϊκές εταιρίες στην ίδια κράτηση;

Με τη νέα μηχανή αναζήτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων του Pamediakopes.gr μπορείτε πλέον να συνδυάσετε 2 διαφορετικές εταιρείες σε μία μόνο κράτηση. Απλά επιλέγετε από τα διαθέσιμα δρομολόγια αυτά που σας εξυπηρετούν περισσότερο!

23. Μπορώ να χρησιμοποιήσω την πιστωτική μου κάρτα για να κάνω κράτηση για ένα τρίτο πρόσωπο;

Στην περίπτωση που η πιστωτική κάρτα δεν ανήκει σε κάποιον από τους επιβάτες, θα πρέπει να μας στείλετε με fax στο (+30) 211 8001181 ή με e-mail στο ferries@pamediakopes.gr ένα φωτοαντίγραφο της ταυτότητας ή του διαβατηρίου του κατόχου της πιστωτικής κάρτας με την υπογραφή του, έτσι ώστε να επιτρέψουμε την έκδοση των εισιτηρίων.

24. Πρέπει να επιβεβαιώσω την ώρα αναχώρησή μου;

Καλό θα ήταν να επιβεβαιώσετε με το αντίστοιχο λιμεναρχείο αν υπάρχουν τυχόν αλλαγές στο δρομολόγιο για το οποίο ενδιαφέρεστε. Εμείς θα κάνουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να σας ενημερώσουμε σε περίπτωση αλλαγής του δρομολογίου σας. Παρ' όλ' αυτά, ειδικά σε περίπτωση άσχημων καιρικών συνθηκών, απεργίας του προσωπικού κάποιας ναυτιλιακής εταιρείας κτλ, θα πρέπει να επικοινωνήσετε απ' ευθείας με το λιμεναρχείο.

25. Σε περίπτωση που η κράτηση δεν ολοκληρωθεί εξ αιτίας κάποιου τεχνικού προβλήματος, πως μπορώ να ξέρω αν χρεώθηκε η πιστωτική μου κάρτα;

Η πιστωτική σας κάρτα χρεώνεται μόνο σε περίπτωση επιτυχούς ολοκλήρωσης της κράτησης. Παρ' όλ' αυτά μπορείτε να επιβεβαιώσετε αν έχει χρεωθεί ή όχι η κάρτα σας επικοινωνώντας με την τράπεζά που την έχει εκδόσει.

Αλλαγές στην κράτηση

26. Πώς μπορώ να ακυρώσω ένα ακτοπλοϊκό εισιτήριο;

Για να ακυρώσετε τα εισιτήριά σας θα πρέπει να τα επιστρέψετε στο γραφείο μας. Για κάθε αλλαγή ή ακύρωση χρεώνεται 10 ευρώ χρεώσεις υπηρεσιών για το Pamediakopes.gr και από εκεί και πέρα μπαίνει σε ισχύ και η ακυρωτική πολιτική της εκάστοτε ακτοπλοϊκής εταιρείας. Δεν γίνεται ακύρωση στην περίπτωση που η ημερομηνία ή ώρα αναχώρησης έχει παρέλθει.

27. Υπάρχει η δυνατότητα να μου επιστραφεί όλο ή μέρος του ποσού για ένα εισιτήριο που δεν έχω χρησιμοποιήσει;

ο επιστρεφόμενο ποσό εξαρτάται από την ακυρωτική πολιτική της αντίστοιχης ακτοπλοϊκής εταιρίας. Επίσης αφαιρούνται 10 ευρώ από το επιστρεφόμενο ποσό τα οποία αναλογούν σε χρέωση υπηρεσιών του Pamediakopes.gr. Σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε το εισιτήριό σας θα σας ενημερώσουμε για το ακριβές ποσό που θα σας επιστραφεί. Δεν υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης μετά την ημερομηνία και ώρα αναχώρησης. Αν το ταξίδι σας ακυρωθεί εξ αιτίας κακών καιρικών συνθηκών τότε σας επιστρέφεται το συνολικό αντίτιμο του εισιτηρίου από το γραφείο της αντίστοιχης ακτοπλοϊκης εταιρίας στο λιμάνι.

28. Μπορώ να αλλάξω τις ημερομηνίες του εισιτηρίου μου; Τι πρέπει να κάνω;

Μπορείτε να αλλάξετε την ημερομηνία αναχώρησης δεδομένου ότι υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις για την νέα ημερομηνία για το νέο δρομολόγιο. Αλλαγή μπορεί να γίνει μόνο στην περίπτωση που το νέο δρομολόγιο πραγματοποιείται από την ίδια ακτοπλοϊκή εταιρεία. Επιπλέον σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε εισιτήρια τα οποία έχετε ήδη παραλάβει, θα πρέπει να μας τα επιστρέψετε στα γραφεία μας έτσι ώστε να προχωρήσουμε στις αλλαγές που μας ζητήσατε. Για κάθε αλλαγή υπάρχει 10 ευρώ χρέωση υπηρεσιών για το Pamediakopes.gr. Μπορεί να γίνει αλλαγή και στην ακτοπλοϊκή απευθείας.

29. Μπορώ να αλλάξω τα εισιτήριά μου σε open (ανοιχτής ημερομηνίας) αντί να τα ακυρώσω;

Τα εισιτήριά σας μπορούν να αλλάξουν σε (οpen) ανοιχτής ημερομηνίας και να χρησιμοποιηθούν ως 1 χρόνο από την ημερομηνία έκδοσης του εισιτηρίου ή μέχρι τέλος του έτους, σύμφωνα με την πολιτική κάθε ακτοπλοϊκής εταιρείας. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε τα εισιτήριά σας σε open, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να σας ενημερώσουμε σχετικά με τους όρους του εισιτηρίου σας. Τη στιγμή που θα θέλετε να τα αντικαταστήσετε, θα χρεωθείτε για την αλλαγή 10 ευρώ (χρέωση υπηρεσιών). Μπορεί επίσης να γίνει αλλαγή / open και στην ακτοπλοϊκή απευθείας.

30. Πώς θα πάρω τα χρήματά μου πίσω αν ακυρώσω το εισιτήριο μου;

Σε περίπτωση ακύρωσης τα χρήματα θα σας επιστραφούν είτε στην πιστωτική σας κάρτα ή σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.

31. Υπάρχει η δυνατότητα να αλλάξω το εισιτήριό μου σε ανώτερη κατηγορία ή να ζητήσω καμπίνα;

Είναι δυνατό να αλλάξετε το εισιτήριό σας σε άλλο ανώτερης κατηγορίας ή να ζητήσετε καμπίνα μέσα στο πλοίο σε περίπτωση που υπάρχει αντίστοιχη διαθεσιμότητα.

32. Σε περίπτωση που χάσω το εισιτήριό μου, μπορώ να εκδόσω καινούριο ή να πάρω τα λεφτά μου πίσω;

Δυστυχώς σε περίπτωση που χάσετε το εισιτήριό σας δεν υπάρχει δυνατότητα επανέκδοσης ή επιστροφής χρημάτων.

33. Έφτασα στο λιμάνι μετά την αναχώρηση του πλοίου; Τι πρέπει να κάνω;

Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τα γραφεία της αντίστοιχης ακτοπλοϊκής εταιρίας στο λιμάνι. Υπάρχει η πιθανότητα να αλλάξουν τα εισιτήριά σας για το επόμενο δρομολόγια αλλά δεν μπορούμε να σας εγγυηθούμε για κάτι τέτοιο.

34. Ακυρώθηκε το δρομολόγιο. Πώς θα αποζημιωθώ;

Ο συντομότερος τρόπος είναι να επικοινωνήσετε με τα γραφεία της ακτοπλοϊκής εταιρίας στο λιμάνι. Εναλλακτικά μπορείτε να επιστρέψετε τα εισιτήρια σε μας και θα σας επιτρέψουμε το αντίτιμο στην πιστωτική σας κάρτα ή σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.

Έκδοση και αποστολή εισιτηρίων

35. Πώς θα παραλάβω το εισιτήριό μου;

Μπορείτε να επιλέξετε να παραλάβετε το εισιτήριό σας είτε από το γραφείο μας στην Αθήνα χωρίς χρέωση ή μέσω κούριερ με επιπλέον χρέωση. Επίσης στις περισσότερες περιπτώσεις σας παρέχεται και η δυνατότητα να παραλάβετε το εισιτήριο απευθείας από το λιμάνι αναχώρησης χωρίς επιπλέον χρέωση.

36. Πότε θα παραλάβω το εισιτήριό μου;

Αν επιλέξετε να παραλάβετε το εισιτήριό σας μέσω κούριερ, θα το παραλάβετε μέσα σε 2-3 εργάσιμες μέρες. Τα εισιτήρια παραδίδονται εργάσιμες μέρες και ώρες.

37. Μπορώ να παραλάβω το εισιτήριό μου από το λιμάνι αναχώρησης;

Πλέον μπορείτε να παραλάβετε τα ακτοπλοϊκά σας εισιτήρια από το λιμάνι της αναχώρησής σας, αρκεί να επιλέξετε "Παραλαβή από το λιμάνι" κατά τη διαδικασία κράτησης! Σχεδόν όλες οι ακτοπλοϊκές εταιρείες παρέχουν τη δυνατότητα αυτή, εκτός από ορισμένες στις οποίες η επιλογή αυτή δε θα είναι ενεργοποιημένη. Μπορείτε να ζητήσετε τα εισιτήριά σας από το κιόσκι στην προβλήτα που αναχωρεί το πλοίο σας ή από τον ταξιδιωτικό πράκτορα της ακτοπλοϊκής με την οποία θα ταξιδέψετε, του οποίου τα γραφεία βρίσκονται στο λιμάνι. Μπορείτε να απευθύνεστε και στο τηλεφωνικό μας κέντρο για περισσότερες πληροφορίες.

38. Πού μπορώ να βρω το γραφείο σας στο λιμάνι;

Το γραφείο μας δεν βρίσκεται στο λιμάνι. Η διέυθυνσή μας είναι στο κέντρο της Αθήνας, Λεωφόρος Κηφισίας 7, Αμπελόκηποι 115 23.