Συχνές Ερωτήσεις Ξενοδοχεία | FAQ Pamediakopes.gr


Επιλέξτε την κατηγορία FAQ που σας ενδιαφέρει:
Κράτηση Αεροπορικού Εισιτηρίου
Κράτηση Ξενοδοχείου
Κράτηση Ακτοπλοϊκού Εισιτηρίου
Ταξιδιωτική Ασφάλιση


Κράτηση Ξενοδοχείου

Κάνοντας την κράτηση

1. Πώς κάνω κράτηση ενός δωματίου;

Η διαδικασία κράτησης είναι απλή. Επιλέξτε την πόλη που επιθυμείτε (στα αγγλικά), την ημερομηνία άφιξης και αναχώρησης, τον αριθμό των ατόμων ανά δωμάτιο και τον αριθμό των δωματίων. Κάντε κλικ στο κουμπί που λέει "Αναζήτηση".
Μια λίστα από ξενοδοχεία θα εμφανιστεί στην οθόνη σας. Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ στο όνομα του ξενοδοχείου, στη φωτογραφία του ή στον σύνδεσμο "περισσότερες πληροφορίες". Τα ξενοδοχεία που θα εμφανιστούν είναι αυτά που έχουν διαθέσιμοτητα δωματίων τις ημερομηνίες που έχετε επιλέξει. Αφού εμφανιστούν οι διαθέσιμοι τύποι δωματίων και οι τιμές τους μπορείτε να επιλέξετε την τιμή που επιθυμείτε διαβάζοντας τις σχετικές πληροφορίες. Στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί "Κράτηση". Έχοντας επιλέξει το δωμάτιο που επιθυμείτε μεταφέρεστε στην φόρμα ασφαλούς κράτησης. Εδώ πρέπει να διαβάσετε τις πληροφορίες σχετικά με την κρατησή σας και να συμπληρώσετε τα κενά πεδία. Παρακαλούμε προσέξτε για την σωστή εισαγωγή του ονοματός σας και της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης (e-mail). Στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί που λέει "Κράτηση". Το σύστημα θα ενημερωθεί αυτόματα με την κράτηση σας και θα σας αποστείλει τον αριθμό της κράτησης, τον αριθμό επιβεβαίωσης του ξενοδοχείου και τα στοιχεία επικοινωνίας με το ξενοδοχείο άμεσα με e-mail. Αν χρειάζεται επιπλέον επικοινωνία πριν την κράτηση το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών θα επικοινωνήσει μαζί σας με e-mail μέσα σε 2 με 4 ώρες. Βεβαιωθείτε ότι ο τύπος δωματίου που επιλέξατε, αντιστοιχεί στον ακριβή αριθμό των ατόμων που επιθυμείτε να διαμείνουν στο επιλεγμένο δωμάτιο.

2. Είναι ασφαλές να χρησιμοποιήσω την πιστωτική μου κάρτα;

Ναι. Θεωρούμε την ασφάλεια σας ως μέγιστη προτεραιότητα μας. Προκειμένου να διαφυλάξουμε την ασφάλεια των συναλλαγών χρησιμοποιούμε ένα διακομιστή υψηλής ασφάλειας (SSL 128 bit) ο οποίος κρυπτογραφεί τον αριθμό της πιστωτικής κάρτας σε μη αναγνώσιμη μορφή. Τα στοιχεία της κάρτας σας γίνονται γνωστά μόνο στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που διεκπεραιώνει τη συναλλαγή. Οι πληροφοριές της κάρτας σας δεν είναι αναγνώσιμες στο προσωπικό μας και δεν αποθηκεύονται στο συστημά μας με οποιαδήποτε μορφή.

3. Ποιές πιστωτικές κάρτες γίνονται δεκτές;

Οι πιστωτικές κάρτες που γίνονται δεκτές από τα ξενοδοχεία που συνεργαζόμαστε είναι η VISA και η Mastercard. Εκτός από πιστωτικές κάρτες γίνονται δεκτές και οι χρεωστικές κάρτες (debit) των ίδιων εταιρειών όπως η VISA Electron

4. Η πιστωτική μου κάρτα είναι έγκυρη ωστόσο το σύστημα δεν τη δέχεται.

Υπάρχουν τα εξής ενδεχόμενα:
-Ο συγκεκριμένος τύπος κάρτας δεν γίνεται δεκτός από το συστημά μας.
-Η κάρτα σας λήγει πριν την ημερομηνία της κράτησης.
-Έχετε φτάσει το πιστωτικό σας όριο.
-Δημιουργείται κάποιο λάθος εξαιτίας του υπολογιστή.

5. Μπορώ να επιλέξω που θα βρίσκεται το δωματιό μου (σε ποιο όροφο, δίπλα στην πισίνα κλπ);

Αν ειδικές προτιμήσεις μπορούν να εξυπηρετηθούν από το ξενοδοχείο, αυτές θα φαίνονται στην φόρμα κράτησης όπου και θα πρέπει να κάνετε τις ανάλογες επιλογές. Το προσωπικό του ξενοδοχείου θα κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να σας ικανοποιήσει. Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι οι προτιμήσεις σας θα ικανοποιηθούν στο ακέραιο καθώς πολλές φορές εξαρτώνται από την πληρότητα του ξενοδοχείου.

6. Η τελική τιμή είναι ανά άτομο ή ανά δωμάτιο;

Η τελική τιμή είναι ανά δωμάτιο (εκτός αν ορίζεται διαφορετικά). Στις τιμές περιλαμβάνονται φόροι (εκτός αν ορίζεται διαφορετικά). Επιπλέον άτομα, ράντζα ή άλλες υπηρεσίες μπορεί να εμπίπτουν πρόσθετης χρέωσης.

7. Τι ακριβώς γίνεται με τις εκπτώσεις;

Τα άμεσα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία προσφέρουν ειδικές τιμές στους πελάτες μας, πολύ χαμηλότερες από αυτές που θα βρείτε σε ένα παραδοσιακό τουριστικό πρακτορείο. Όλα τα ξενοδοχεία ελέγχονται συνεχώς για την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν και εγγυώνται για την ευχάριστη διαμονή σας.

8. Υπάρχει λίστα αναμονής για τα ξενοδοχεία που εμφανίζονται ως πλήρη;

Όχι, δεν υπάρχει λίστα αναμονής. Σε περίπτωση που κάποιο ξενοδοχείο δεν παρουσιάζει διαθεσιμότητα στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης τότε δεν προβλέπεται κάποια λίστα αναμονής.

Επιβεβαιώνοντας μια κράτηση

9. Τι συμβαίνει όταν κανω μια κράτηση;

Η αίτηση για κράτηση θα σας οδηγήσει σε μια νεα οθόνη όπου θα εμφανιστεί ο αριθμός κράτησης. Πρέπει να κρατήσετε αυτό τον αριθμό και να τον χρησιμοποιείτε σε κάθε σας επικοινωνία με το pamediakopes.gr. Επιπλέον, όλες οι κρατήσεις επιβεβαιώνονται άμεσα (το αργότερο μέσα σε 30 λεπτά) με ένα e-mail το οποίο θα αναφέρει τον αριθμό κράτησης σας. Επίσης στο τέλος του email θα αναφέρεται ο πάροχος του ξενοδοχείου (provider) π.χ. hotelbeds, youtravel κλπ και ο αριθμός επιβεβαίωσης (provider code) τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μαζί με το όνομα σας για το check in σας στο ξενοδοχείο.

10. Δεν έχω χρόνο να περιμένω για επιβεβαίωση. Τι μπορώ να κάνω;

Συνήθως οι περισσότερες κρατήσεις γίνονται σε πραγματικό χρόνο και η επιβεβαίωση δεν παίρνει παραπάνω από μερικά δευτερόλεπτα. Θα ειδοποιηθείτε σχετικά με την κράτηση σας το αργότερο μέσα σε 30 λεπτά. Σε περίπτωση που παρατηρείτε κάποια καθυστέρηση παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω email στο hotels@pamediakopes.gr. Αν υπάρχει κάποιο ειδικό αίτημα ή κάποια αλλαγή αυτή θα προωθηθεί στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών το οποίο θα ασχοληθεί με αυτό.

11. Πότε θα ενημερωθεί το ξενοδοχείο για την κρατησή μου;

Το ονομά σας συνήθως γίνεται γνωστό στο ξενοδοχείο το αργότερο 48 ώρες μετά την πραγματοποίηση της κράτησης σας. Αν θέλετε να επικοινωνήσετε με το ξενοδοχείο για να επιβεβαιώσετε την κράτηση σας, θα πρέπει να αναφέρετε το όνομα του πάροχου (provider) που αναφέρεται στο τέλος του email επιβεβαίωσης της κράτησης καθώς και τον αντίστοιχο κωδικό (provider code).

12. Θα λάβω έγγραφη επιβεβαίωση από το ξενοδοχείο;

Όχι. Η επιβεβαίωση που θα λάβετε με e-mail από το pamediakopes.gr έχει όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Παρουσιάζει τον αριθμό κράτησης, την διεύθυνση και τα τηλέφωνα του ξενοδοχείου, τη συνολική τιμή, τον αριθμό επιβεβαίωσης καθώς και την πολιτική ακυρώσεων του συγκεκριμένου ξενοδοχείου.

Ακυρώνοντας μια κράτηση

13. Ποιά είναι η πολιτική ακύρωσης για την κρατησή μου;

Η πολιτική ακύρωσης του ξενοδοχέιου εμφανίζεται στο τελευταίο βήμα της διαδικασίας κράτησης ξενοδοχείου πρίν την εισαγωγή των στοιχείων της πιστωτικής σας κάρτας καθώς και στο email επιβεβαίωσης της κράτησης. Σε γενικές γραμμές τα περισσότερα ξενοδοχεία χρεώνουν ποινή ακύρωσης ίση με την αξία μίας διανυκτέρευσης, αν η ακύρωση γίνει μεταξύ 24-72 ωρών πρίν την ημερομηνία άφιξης. Ωστόσο αυτές είναι απλά γενικές πληροφορίες για αυτό είναι καλό να διαβάσετε προσεκτικά την πολιτική του ξενοδοχείου που σκοπεύετε να κάνετε την κράτηση. Επίσης η ακυρωτική πολιτική ενός ξενοδοχείου είναι συνήθως αυστηρότερη σε περιόδους υψηλής τουριστικής κίνησης (high or peak season period). Υπάρχουν επίσης ξενοδοχεία τα οποία δε δέχονται ακυρώσεις μετά την ολοκλήρωση της κράτησης είτε για όλους τους τύπους δωματίων είτε για κάποιους συγκεκριμένους τύπους ή κάποια συγκεκριμένη προνομιακή προσφορά (non-refundable rates). Οποιαδήποτε αλλαγή ή ακύρωση κράτηση επιβαρύνεται με 10 ευρώ χρέωση υπηρεσιών απο το pamediakopes.gr

14. Πως ακυρώνω μια κράτηση;

Κάντε κλικ στον σύνδεσμο " Αλλαγή/ακύρωση κράτησης " που υπάρχει στην αρχική σελίδα και ακολουθήστε τη διαδικασία.

Διάφορα

15. Ποιοι είναι οι συνηθέστεροι τύποι δωματίων;

Υπάρχουν 2 είδη κατηγοριοποιήσης των δωματίων που ενδεχομένως να συναντήσετε σε ένα ξενοδοχείο ή κατάλυμα. Ο ένας είναι το είδος του δωματίου (π.χ. standard, studio, deluxe κλπ) και ο δεύτερος ο αριθμός των ατόμων που μπορούν να φιλοξενηθούν ανά περίπτωση (μονόκλινο, δίκλινο, τρίκλινο).
Τα STANDARD δωμάτια ενός ξενοδοχείου συνήθως αντιπροσωπεύουν το βασικό τύπο δωματίου ενός ξενοδοχείου παρέχοντας τις βασικές ανέσεις.
Τα SUPERIOR δωμάτια (κάποια ξενοδοχεία χρησιμοποιούν και τον όρο executive) ορίζονται ως καλύτερα (superior) από τα standard και συνήθως υπερτερούν των standard σε μέγεθος, ποιότητα επίπλωσης και παρεχόμενων υπηρεσιών. Μια επιπλέον διαφοροποιήση που είναι αρκετά συχνή μεταξύ των superior και standard δωματίων είναι η παρεχόμενη θέα απο το δωμάτιο.
Τα DELUXE δωμάτια είναι η τρίτη και ανώτερη κατηγορία δωματίων που μπορείτε να βρείτε σε ένα ξενοδοχείο τα οποία συνήθως υπερέχουν σε μέγεθος, θέα, επίπλωση, υπηρεσίες κλπ απο όλα τα δωμάτια του ξενοδοχείου.
Εκτός απο τα δωμάτια σε αρκετά ξενοδοχεία παρέχονται σουίτες (suites). Οι σουίτες διαχωρίζονται σε JUNIOR SUITES και SUITES.
Η Junior Suite είναι συνήθως ένα μεγαλύτερο δωμάτιο με ξεχωριστό καθιστικό όπου σε κάποιες περιπτώσεις η κρεβατοκάμαρα διαχωρίζεται με πόρτα και σε κάποιες άλλες με κάποιο διαχωριστικό το οποίο δε διαχωρίζει απόλυτα τους δύο χώρους.
Η σουίτα (SUITE) η οποία είναι συνήθως ένα αρκετά μεγάλο δωμάτιο το οποίο έχει 2 ξεχωριστά δωμάτια (1 κρεβατοκάμαρα και 1 καθιστικό) τα οποία διαχωρίζονται με πόρτα. Πολλά ξενοδοχεία ορίζουν ώς σουίτα οποιοδήποτε δωμάτιο έχει sofa ή sofa bed (καναπέ που μετατρέπεται σε κρεβάτι) οπότε θα πρέπει να το λάβετε υπ' όψη στην επιλογή σας.
Τα Studios είναι δωμάτια τα οποία μοιάζουν στη διαρρύθμιση με τις Junior Suites άλλα είναι σαφώς πιο απλά δωμάτια απο αυτές. Το χαρακτηριστικό των Studios είναι ότι διαθέτουν κουζίνα/κουζινάκι και εξοπλισμό για μαγείρεμα. Τον τύπο αυτό δωματίου θα το συναντήσετε συχνότερα σε χαμηλότερης κατηγορίας ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα δωμάτια και παραθαλάσσια καταλύματα.
Τα Apartments είναι παρόμοια δωμάτια με τα Studios και διαθέτουν 1 ή 2 κρεβατοκάμαρες, ο αριθμός των οποίων συνήθως δηλώνεται στην περιγραφή του δωματίου (π.χ. 1 bedroom apartment, 2 bedroom apartment) και ένα καθιστικό. Τόσο τα studios όσο και τα apartments συνήθως παρέχουν μία ενιαία τιμή για την ενοικίαση του εν λόγω δωματίου, ανεξάρτητα από τον αριθμό ατόμων που θα διαμείνουν (π.χ. Studio 2-4 άτομα 80 ευρώ/ημέρα).
Κάποιοι άλλοι όροι που ενδέχεται να συναντήσετε είναι :
Run of House που σημαίνει πρακτικά ο κατώτερος διαθέσιμος τύπος δωματίου που υπάρχει κάτα το check-in το οποίο μπορεί να είναι ένα standard δωμάτιο με περιορισμένη ή μέτρια θέα, ένα απλό standard δωμάτιο ή μερικές φορές και κάποιο καλής ποιότητας δωμάτια (π.χ. superior).
Economy Room ή Promo, οι οποίοι αναφέρονται σε ένα standard δωμάτιο το οποίο έχει καλύτερη τιμή επειδή είναι λίγο μικρότερο απο άλλα της κατηγορίας του, δεν προσφέρει καλή θέα κ.ο.κ.
Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι οι παραπάνω περιγραφές ισχύουν γενικά αλλά σε πολλές περιπτώσεις η ερμηνεία των παραπάνω όρων εξαρτάται απο το ξενοδοχείο, την κατηγορία του και την τοποθεσία του. Έτσι λ.χ. ένα standard δωμάτιο σε ένα ξενοδοχείο 5 αστέρων ενδέχεται να προσφέρει καλύτερες υπηρεσίες απο ένα superior ενός ξενοδοχείου 3 αστέρων. Επίσης πολλά ξενοδοχεία μπορεί να μην έχουν ή να μην ονομάζουν κανένα τύπο δωματίου standard και η κατηγοριοποιήση τους να ξεκινά απο τα superior δώματια.

Τα δωμάτια επίσης χωρίζονται σε μονόκλινα (single), δίκλινα (double), τρίκλινα (triple), τετράκλινα (quadruple), οικογενειακά δωμάτια (family room).
Στο δίκλινο δωμάτιο μπορεί να συναντήσετε κάποιες διαφοροποιήσεις όπως π.χ. double for single use το οποίο είναι ουσιαστικό ένα δίκλινο δωμάτιο το οποίο παρέχεται σε χαμηλότερη τιμή (ενδιάμεση συνήθως μεταξύ του κανονικού μονοκλίνου και του κανονικού δικλίνου) για αποκλειστική χρήση απο 1 άτομο. Επίσης υπάρχει η διαφοροποιήση μεταξύ του double room (δίκλινο δωμάτιο με ένα διπλό κρεβάτι) και του twin room (δίκλινο δωμάτιο με δύο μονά κρεβάτια). Αν το ξενοδοχείο δεν μπορεί να σας εγγυηθεί ότι το δίκλινο δωμάτιο θα έχει συγκεκριμένους τύπους κρεβατιών τότε στην περιγραφή του τύπου δωματίου θα αναφέρεται ο όρος double/twin. Εσείς μπορείτε να δηλώσετε την προτίμηση σας αλλά η εξύπηρετηση σας εξαρτάται απο τη διαθεσιμότητα την ημερομηνία που θα πραγματοποιήσετε το check in.

Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τις πληροφορίες σχετικά με τις παροχές και τον επιτρεπόμενο αριθμό ατόμων σε κάθε δωμάτιο.

16. Τι υπηρεσίες παρέχει το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών;

Αφού ολοκληρώσετε την κράτηση σας, θα σας αποσταλεί ένα e-mail το οποίο θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε για κάθε ερώτημα σχετικά με την κράτησή σας. Οι συνεργάτες μας στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών θα σας εξυπηρετήσουν άμεσα. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι απλά να ρωτήσετε επικοινωνώντας μαζί μας τηλεφωνικά στο 213 0184000 ή απο Κύπρο στο +357-22-030091.

17. Ψάχνω για ένα ξενοδοχείο στο Λονδίνο. Μπορείτε να με βοηθήσετε;

Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών δυστυχώς δεν μπορεί να κάνει αναζητήσεις ξενοδοχείων για πελάτες λόγω των υψηλών όγκων κρατήσεων. Παρακαλούμε χρησιμοποιείστε την φόρμα αναζήτησης ώστε να επιλέξετε το ξενοδοχείο που ταιριάζει στις ανάγκες σας, ανάμεσα σε περισσότερα από 50.000 ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο.

18. Προσφέρεται η μετακίνηση από το αεροδρόμιο στο ξενοδοχείο και αντίστροφα;

Πολλά ξενοδοχεία προσφέρουν τη μετακίνηση (transfer) από και προς το αεροδρόμιο. Η πληροφορία αυτή θα αναφέρεται στην σελίδα πληρoφοριών του ξενοδοχείου. Η υπηρεσία αυτή προσφέρεται απο κάποια ξενοδοχεία δωρεάν και απο κάποια άλλα με κάποια πρόσθετη επιβάρυνση. Το pamediakopes.gr δεν προσφέρει υπηρεσίες μεταφοράς απο και πρός το αεροδρόμιο ή ξενοδοχείο και σε περίπτωση που επιθυμείτε αυτή την υπηρεσία θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ξενοδοχείο μετά την ολοκλήρωση της κράτησης σας για να ενημερωθείτε σχετικά.

19. Υπάρχει θέση στάθμευσης; Είναι δωρεάν; Πόσο καιρό μπορώ να αφήσω το αυτοκίνητό μου;

Τα περισσότερα ξενοδοχεία προσφέρουν δωρεάν θέση στάθμευσης στους πελάτες τους, μερικά με κάποια χρέωση. Η στάθμευση για μεγάλο χρονικό διάστημα είναι στη διακριτική ευχέρεια του ξενοδοχείου. Πιο συγκεκριμένες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην αντίστοιχη ενότητα της σελίδας του ξενοδοχείου.

20. Τα παιδιά δικαιούνται δωρεάν διαμονή;

Συνήθως το πρώτο παιδί μέχρι 12 ετών μπορεί να μείνει δωρεάν στο δωμάτιο των γονιών του χρησιμοποιώντας τα υπάρχοντα κρεβάτια. Το όριο της ηλικίας μπορεί να διαφέρει ανά ξενοδοχείο. Η πληροφορία θα βρίσκεται στη σελίδα του ξενοδοχείου. Επιλέγοντας με προσοχή των αριθμό των παιδιών και την ηλικία τους στη μηχανή αναζήτησης του pamediakopes.gr, θα εμφανιστούν στα αποτελέσματα οι τύποι δωματιών που θα μπορούν να φιλοξενήσουν την οικογένεια σας καθώς και η αντίστοιχη τιμή.

21. Υπάρχουν διαθέσιμα επιπλέον πτυσσόμενα κρεβάτια;

Τα περισσότερα ξενοδοχεία διαθέτουν επιπλέον πτυσσόμενα κρεβάτια. Ωστόσο μπορεί να υπάρχουν περιορισμοί ως προς τους τύπους δωματίων στα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Συνήθως τα δωμάτια στα οποία υπάρχει δυνατότητα να προστεθεί ένα ή επιλέον κρεβάτια είναι τα δίκλινα δωμάτια. Η ποιότητα των πτυσσόμενων κρεβατιών διαφέρει απο ξενοδοχείο σε ξενοδοχείο και συνήθως επηρεάζεται απο την κατηγορία του καταλύματος.

22. Πού θα βρώ οδηγίες για να πάω στο ξενοδοχείου μου;

Οδηγίες για να βρείτε το ξενοδοχείο σας υπάρχουν στη σελίδα των πληροφοριών. Συνήθως προσδιορίζουν την απόσταση του ξενοδοχείου από κάποιο κεντρικό σημείο ή το αεροδρόμιο. Τέλος, στην σελίδα πληροφοριών κάθε ξενοδοχείου υπάρχει χάρτης της περιοχής όπου εμφανίζεται η ακριβής θέση του ξενοδοχείου και ανάλογη σήμανση για το πού βρίσκεται ακριβώς το ξενοδοχείο στην εν λόγω περιοχή.

23. Το πρωινό περιλαμβάνεται στην τιμή;

Πολλά ξενοδοχεία προσφέρουν δωρεάν πρωινό. Συχνά είναι continental αλλά μπορεί και να είναι απλά καφές και κρουασάν. Αν περιλαμβάνεται στην τιμή θα αναφέρεται στη σελίδα πληροφοριών του ξενοδοχείου με τον όρο "complimentary breakfast" ή θα αναφέρεται δίπλα στον τύπο δωματίου (π.χ. δίκλινο με πρωινό).

Οι βασικοί τύποι πρωινού που προσφέρονται στα ξενοδοχεία είναι οι ακόλουθοι :

Πρωινό Continental (Continental Breakfast)
: Συνήθως περιλαμβάνει τα περισσότερα ή όλα τα παρακάτω : φέτες ψωμί, βούτυρο/μαρμελάδα/μέλι, τυρί, ζαμπόν, κρουασάν, γλυκά αρτοσκευάσματα, ψωμάκια, χυμό φρούτων, καφέ/τσάι/σοκολάτα/γάλα.
Αγγλικό Πρωινό (English Breakfast) : ονομάζεται επίσης και πλήρες (full breakfast) και συνήθως περιλαμβάνει τα περισσότερα ή όλα τα ακόλουθα : δημητριακά, χυλό, φρούτα, γιαούρτι, αυγά με μπέικον, τηγανητό ψωμί, μαρμελάδα, τσάι και καφέ.
Αμερικάνικο Πρωινό (American Breakfast) : αυγά τηγανητά ή ποσέ, μπέικον, λουκάνικα, φέτες ψωμί ή του τόστ με μαρμελάδα, ζελέ και βούτυρο, τηγανίτες με σιρόπι, νιφάδες καλαμποκιού (corn flakes) ή άλλα δημητριακά, καφέ ή τσάι και χυμό πορτοκάλι ή γκρέιπφρουτ.

24. Ποια είναι η πολιτική του pamediakopes.gr για την επιστροφή χρημάτων;

Σε περίπτωση ακύρωσης μιας κράτησης ξενοδοχείου ενδέχεται να δικαιούστε μερική ή ολική επιστροφή του ποσού της κράτησης σας. Το τελικό ποσό που θα σας επιστραφεί θα βασίζεται στην ακυρωτική πολιτική του ξενοδοχείου και στην αντίστοιχη ποινή που αυτή συνεπάγεται. Το ποσό που σας επιστρέφεται είναι το συνολικό ποσό της κράτησης μείον την ποινή της ακυρωτική πολιτικής. Σημειώστε ότι για οποιαδήποτε αλλαγή ή ακύρωση κράτησης υπάρχει χρέωση υπηρεσιών 10 ευρώ, απο το pamediakopes.gr. Η επιστροφή των χρημάτων που δικαιούστε με βάση τα παραπάνω πραγματοποιείτε σε χρονικό διάστημα μεταξύ 15 και 30 ημερών.  
Το pamediakopes.gr προσπαθεί να παρέχει τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες και να βοηθήσει κάθε πελάτη του να αποζημιωθεί για κάθε τυχόν άσχημη κατάσταση που προκύψει σχετικά με την κράτησή του. Ωστόσο, το pamediakopes.gr, επιχειρεί ως ανεξάρτητος φορέας με σκοπό την προώθηση των υπηρεσιών ξενοδοχείων, αεροπορικών εταιρειών, δωματίων, ενοικιαστών αυτοκινήτων ή άλλων προμηθευτών τουριστικών υπηρεσιών. Ως εκ τούτου δεν έχει κανένα έλεγχο στο προσωπικό, τον εξοπλισμό και τη λειτουργία αυτών των προμηθευτών και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνο για κάθε αναστάτωση, τραυματισμό, φθορά περιουσίας ή κλοπής που μπορεί να προκύψει σαν αποτέλεσμα λανθασμένων ενεργειών ή παραλείψεων των προμηθευτών.

25. Υπάρχουν ξενοδοχεία με ελάχιστο όριο ηλικίας;

Ναι. Ορισμένα ξενοδοχεία μπορεί να έχουν ελάχιστο όριο ηλικίας προκειμένου να σας διαθέσουν δωμάτιο. Για παράδειγμα, μερικά ξενοδοχεία με καζίνο μπορεί να απαιτούν να έχετε συμπληρώσει το 21ο έτος της ηλικίας σας. Επίσης υπάρχουν ξενοδοχεία μόνο για ζευγάρια και κάποιες άλλες κατηγορίες ξενοδοχείων που δε δέχονται παιδιά κάτω των 16 ετών. Συνήθως αυτή η πληροφορία θα αναφέρεται στην περιγραφή του ξενοδοχείου. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, είναι καλό να συμβουλευθείτε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών ή να επικοινωνήσετε απευθείας με το ξενοδοχείο.