Συχνές Ερωτήσεις Ταξιδιωτική Ασφάλιση | FAQ Pamediakopes.gr


Επιλέξτε την κατηγορία FAQ που σας ενδιαφέρει:
Κράτηση Αεροπορικού Εισιτηρίου
Κράτηση Ξενοδοχείου
Κράτηση Ακτοπλοϊκού Εισιτηρίου
Ταξιδιωτική Ασφάλιση


Ταξιδιωτική Ασφάλιση από το Pamediakopes.gr και τη Mondial Assistance

1. Πώς μπορώ να αγοράσω το πρόγραμμα Ταξιδιωτικής Ασφάλισης;

Ακολουθήστε τα απλά βήματα πρότασης και ασφάλισης της ιστοσελίδας μας.

2. Ποιοι τρόποι πληρωμής γίνονται αποδεκτοί;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις πιστωτικές κάρτες Visa και MasterCard. Τα δεδομένα των καρτών σας είναι ασφαλή και δεν κρατούνται στο σύστημά μας.

3. Είναι τα προσωπικά μου στοιχεία ασφαλή;

Ναι. Τα στοιχεία σας χρησιμοποιούνται μόνο για την αγορά της ταξιδιωτικής μας ασφάλισης και δεν διατίθενται για κανένα άλλο σκοπό.

4. Ποιοι μπορούν να αγοράσουν την Ταξιδιωτική Ασφάλιση;

Καλύπτονται μόνο οι κάτοικοι της Ελλάδας και της Κύπρου.

5. Εάν έχω ερωτήσεις σχετικά με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο, με ποιόν μπορώ να επικοινωνήσω;

Μπορείτε να καλέσετε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών Tαξιδιωτικής Aσφάλισης της Mondial στο 210 9988100. Είμαστε στη διάθεσή σας για να απαντήσουμε σε σχετικές ερωτήσεις 9πμ με 5μμ Δευτέρα έως Παρασκευή (εκτός νόμιμων αργιών). Παρακαλούμε όπως λάβετε υπόψη σας πως ενώ προτείνουμε ανεπιφύλακτα να ασφαλιστείτε στο ταξίδι σας, δεν μπορούμε να σας συμβουλέψουμε εάν το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι το κατάλληλο για εσάς.

6. Πότε αρχίζει και πότε τελειώνει η κάλυψη?

Καλύπτεστε σύμφωνα με τα χρονικά διαστήματα που έχετε επιλέξει στην πρόταση. Αυτά θα επιβεβαιώνονται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο σας όταν εκδοθεί. Η κάλυψη ακύρωσης αναχώρησης ισχύει από τη στιγμή της αγοράς και λήγει κατά την αναχώρηση. Οι υπόλοιπες καλύψεις τίθενται σε ισχύ όταν αρχίσει το ταξίδι και λήγουν το συντομότερο μεταξύ της επιστροφής στην Ελλάδα ή της ημερομηνίας που αναγράφεται στο συμβόλαιό σας, όποιο είναι συντομότερο.

7. Υπάρχουν εξαιρέσεις στο συμβόλαιο;

Ναι. Κάποιες εξαιρέσεις και προϋποθέσεις αφορούν συγκεκριμένες παραγράφους και γενικές εξαιρέσεις και προϋποθέσεις αφορούν όλο το ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Υπάρχει επίσης μια δήλωση υγείας και ιατρικές εξαιρέσεις που ισχύουν για το συμβόλαιο και πιθανώς να σας ζητηθεί να συμπληρώσετε. Παρακαλούμε όπως διαβάσετε το συμβόλαιο προσεκτικά για να βεβαιωθείτε πως έχετε επιλέξει την κάλυψη που χρειάζεστε.

8. Μπορώ να αλλάξω γνώμη μετά την αγορά της ασφάλισης;

Ναι. Έχετε δικαίωμα εναντίωσης εντός 14 ημερών από την ημέρα έκδοσης του συμβολαίου καλώντας το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών Ταξιδιωτικής Ασφάλισης της Mondial εφόσον δεν έχετε κάνει χρήση των καλύψεων. Εάν έχει αρχίσει το ταξίδι σας ή έχετε καταθέσει απαίτηση κάλυψης, έχουμε το δικαίωμα να ανακτήσουμε όλα τα έξοδα στα οποία έχουμε προβεί για τις υπηρεσίες αυτές.

9. Ποιά άλλα όρια ισχύουν;

Ασφαλίζονται άτομα έως 70 ετών. Εάν η ηλικία σας υπερβαίνει τα 70 έτη επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών Tαξιδιωτικής Aσφάλισης της Mondial για να σας ενημερώσουμε εάν μπορείτε να καλυφθείτε.

10. Ποιά είναι η μέγιστη διάρκεια ταξιδίου;

Το πρόγραμμα Ταξιδιωτικής Ασφάλισης GLOBY ONLINE της Mondial μπορεί να αγοραστεί για ένα ταξίδι διάρκειας έως 30 ημερών. Για ταξίδια μεγαλύτερης διάρκειας παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Mondial για να σας ενημερώσουμε εάν μπορείτε να καλυφθείτε.

11. Με ποιον επικοινωνώ σε περίπτωση συμβάντος;

Η ομάδα διαχείρισης ιατρικών συμβάντων είναι διαθέσιμη σε 24ωρη βάση για να σας εξυπηρετήσει. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κέντρο Διαχείρισης Συμβάντων στην Ελλάδα, καλώντας το +30 210 9988130.

12. Έχει σημασία με ποιο τρόπο κάνω τις κρατήσεις μου;

Ναι. Εάν επιλέξετε και ή μόνο την κάλυψη της ακύρωσης αναχώρησης, το αντίστοιχο πρόγραμμα πρέπει να αγοραστεί την ημέρα της κράτησης για το ταξίδι. Μετά την πάροδο αυτής της περιόδου, πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Mondial για να σας ενημερώσουμε εάν μπορείτε να καλυφθείτε.