test


Επιλέξτε την κατηγορία FAQ που σας ενδιαφέρει:
Κράτηση Αεροπορικού Εισιτηρίου
Κράτηση Ξενοδοχείου
Κράτηση Ακτοπλοϊκού Εισιτηρίου
Ταξιδιωτική Ασφάλιση


Κράτηση Αεροπορικού Εισιτηρίου

Aναζήτηση πτήσεων

1. Πώς επιλέγω πτήση χωρίς επιστροφή;

Καθώς θα εισάγετε τις πληροφορίες στη μηχανή αναζήτησης πτήσεων μπορείτε να επιλέξετε το αντίστοιχο κουμπί για να αναζητήσετε εισιτήριο απλής μετάβασης (One way) ή με επιστροφή (Roundtrip). Προεπιλεγμένη είναι η αναζήτηση εισιτηρίου με επιστροφή.

2. Μπορώ να κάνω κράτηση πτήσεων τόσο για εσωτερικό όσο και για εξωτερικό;

Ναι, μπορείτε να επιλέξετε πτήση από οποιονδήποτε προς οποιονδήποτε προορισμό.

3. Για ποιο λόγο δεν μπορώ να βρω πτήσεις με κάποια συγκεκριμένη εταιρεία;

Ο δικτυακός μας τόπος παρέχει τη δυνατότητα κράτησης εισιτηρίου για τις περισσότερες αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο. Ωστόσο δεν μπορούμε να σας διαθέσουμε εισιτήρια για πτήσεις charter, για συγκεκριμένες εταιρείες χαμηλού κόστους και για εταιρείες οι οποίες δεν διαθέτουν αντιπρόσωπο στην Ελλάδα.

4. Τι είναι η επιλογή +/- 3 ημέρες

Ενεργοποιώντας τη συγκεκριμένη επιλογή θα δείτε την πιο φθηνή πτήση κάθε ημέρα για ένα διάστημα 7 ημερών από τις ημερομηνίες αναχώρησης και επιστροφής που έχετε επιλέξει. Στη συνέχεια, επιλέγοντας την τιμή που σας ενδιαφέρει, θα εμφανιστούν όλες οι πτήσεις του συνδυασμού ημερομηνιών αναχώρησης και επιστροφής στον οποίο αντιστοιχεί η τιμή.

5. Ηλικιακές κατηγορίες επιβατών

Κατά την αναζήτησή σας θα χρειαστεί να επιλέξετε τον αριθμό των επιβατών που θα ταξιδεύσουν από την κάθε κατηγορία. Μπορείτε να περιλάβετε μέχρι και 8 επιβάτες ανά κράτηση. Οι κατηγορίες είναι οι ακόλουθες:
-Ενήλικες θεωρούνται οι επιβάτες από 12 ετών και άνω.
-Παιδιά θεωρούνται οι επιβάτες από 2 έως 11 ετών. Δεν μπορούμε να εκδώσουμε εισιτήρια μέσω διαδικτύου για ασυνόδευτα παιδιά κάτω των 12 ετών.
-Βρέφη (χωρίς θέση) θεωρούνται οι επιβάτες έως 2 ετών. Κάθε επιβάτης άνω των 12 ετών μπορεί να συνοδεύει ένα βρέφος στην αγκαλιά του.
Προσέξτε ότι είναι πιθανόν μία πτήση να μην διαθέτει ειδικές τιμές για παιδιά ή/και βρέφη στην οποία περίπτωση θα σας δοθεί τιμή για ενήλικα.

6. Ασυνόδευτα παιδιά

Προκειμένου να ταξιδεύσουν παιδιά (ηλικίας 2 έως 11 ετών) που είναι ασυνόδευτα θα ήταν καλύτερα να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά. Δεν προσφέρουμε την δυνατότητα έκδοσης εισιτηρίων για ασυνόδευτα παιδιά μέσω διαδικτύου. Στη συνέχεια θα βρείτε ορισμένους γενικούς κανόνες που συνήθως ισχύουν για ασυνόδευτα παιδιά:
-Παιδιά τα οποία είναι άνω των 5 ετών μπορούν να πετάξουν με πτήσεις απευθείας ή με ανταπόκριση χωρίς συνοδό επιβάτη (σημειώστε ότι συνήθως δεν γίνονται δεκτά στην τελευταία πτήση ανταπόκρισης της ημέρας). Η ακριβής ηλικία εξαρτάται από την πολιτική της κάθε αεροπορικής εταιρείας για αυτό θα ήταν σκόπιμο να επικοινωνήσετε και μαζί τους. Πολλές εταιρείες προσφέρουν υπηρεσία συνοδού για παιδιά αυτής της ηλικίας που ταξιδεύουν μόνα τους.
-Παιδιά τα οποία είναι κάτω των 5 ετών δεν μπορούν να πετάξουν αν δεν συνοδεύονται από ένα μεγαλύτερο επιβάτη (συνήθως άνω των 15).
Πολλές αεροπορικές εταιρείες μπορεί να χρεώνουν επιπλέον του εισιτηρίου την υπηρεσία συνοδού για παιδιά που ταξιδεύουν μόνα τους. Οι αεροπορικές εταιρείες συνήθως θέλουν να γνωρίζουν ποιος θα παραλάβει το ασυνόδευτο παιδί στον προορισμό του και απαιτούν την επίδειξη κάποιας ταυτότητας. Αν αυτό δεν είναι δυνατό μπορεί να προκληθούν δυσάρεστες καθυστερήσεις για αυτό είναι καλό να γνωρίζετε τις απαιτήσεις της αεροπορικής εταιρείας. Σε κάθε περίπτωση είναι απαραίτητο να επικοινωνήσετε με την αεροπορική εταιρεία πριν την αγορά κάποιου εισιτηρίου για παιδί που ταξιδεύει χωρίς συνοδό.

7. Εκπτώσεις για βρέφη, παιδιά και ενήλικες άνω των 65

Πολλές αεροπορικές εταιρείες προσφέρουν μειωμένους ναύλους για βρέφη, παιδιά και ενήλικες άνω των 65. Οι εκπτώσεις μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με την εταιρεία, την πτήση και τη διαθεσιμότητα των θέσεων.

8. Κατηγορίες θέσεων

Εκτός της Οικονομικής θέσης, πολλές πτήσεις δίνουν τη δυνατότητα για εταιρικές θέσεις (Business Class) ή θέσεις πρώτης κατηγορίας (First Class). Παρακαλούμε να έχετε υπόψη σας ότι οι ακόλουθες περιγραφές είναι γενικές και πολλές αεροπορικές εταιρείες μπορεί να χρησιμοποιούν διαφορετικά ονόματα για να περιγράψουν αυτές τις κατηγορίες.
-Η Οικονομική θέση (Economy Class) βρίσκεται στην κύρια καμπίνα του αεροσκάφους. Στην οικονομική θέση προσφέρονται συνήθως λιγότερες υπηρεσίες και ανέσεις και η τιμή της είναι χαμηλότερη. Τα εισιτήρια της οικονομικής θέσης έχουν συνήθως αρκετούς περιορισμούς σχετικά με την δυνατότητα αλλαγών και ακύρωσης. Σε κάποιες από αυτές δεν επιτρέπονται καθόλου αλλαγές και δεν επιστρέφονται χρήματα σε περίπτωση ακύρωσης παρά μόνο οι φόροι.
-Η Εταιρική θέση (Business Class), όταν είναι διαθέσιμη σε μια πτήση, διαθέτει συνήθως φαρδύτερο κάθισμα και μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ των σειρών για τα πόδια των επιβατών. Το γεύμα της εταιρικής θέσης είναι καλύτερο από αυτό της οικονομικής θέσης. 'Aλλες υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρονται είναι η ξεχωριστή γραμμή για το check-in και η χρήση των χώρων αναμονής (lounge) της αεροπορικής εταιρείας. Οι εταιρικές θέσεις είναι ακριβότερες από τις οικονομικές αλλά φθηνότερες από την πρώτη θέση.
-Η Πρώτη θέση (First Class) βρίσκεται στο μπροστινό τμήμα του αεροσκάφους. Έχει λιγότερα και τα πιο άνετα καθίσματα όπως και τα καλύτερα γεύματα. Επίσης διαθέτει ξεχωριστή γραμμή για το check-in και πρόσβαση στους χώρους αναμονής των αεροπορικών εταιρειών (lounge). Τα εισιτήρια πρώτης θέσης είναι πάντα τα πιο ακριβά και δεν είναι διαθέσιμα σε όλα τα αεροσκάφη.

Κράτηση Εισιτηρίου

9. Υπάρχει κάποιο ελάχιστο περιθώριο κράτησης πριν την πτήση;

Ναι, δεν μπορούμε να εκδώσουμε εισιτήρια για πτήσεις που αναχωρούν σε χρονικό διάστημα μικρότερο από 4 ώρες από την στιγμή της κράτησης. Επιπλέον, κρατήσεις μετά τις 5μ.μ. επιτρέπονται μόνο για πτήσεις που αναχωρούν μετά τη 1μ.μ. της επόμενης μέρας. Το Σάββατο και συγκεκριμένα μετά τις 12.00μ.μ. δε μπορείτε να πραγματοποιήσετε κράτηση μέσα από την ιστοσελίδα μας για οποιαδήποτε πτήση που αναχωρεί πριν από τη 1μ.μ. τη Δευτέρα. Παρ' όλα αυτά, μπορείτε ωστόσο να μας καλέσετε στο 801 1133322 ή στο 2108229144 για να κάνουμε την κράτησή σας τηλεφωνικά και να εκδοθεί άμεσα το εισιτήριό σας.

10. Πώς γνωρίζω ότι η κράτησή μου έχει πραγματοποιηθεί;

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας κράτησης στην ιστοσελίδα μας θα δείτε μια οθόνη που θα επιβεβαιώνει την ορθή ολοκλήρωση της διαδικασίας και θα λάβετε ένα e-mail το οποίο θα αναφέρει όλες τις πληροφορίες σχετικά με την κράτησή σας καθώς και την κατάστασή της. Στη συνέχεια θα λάβετε ένα δεύτερο e-mail με τον αριθμό του εισιτηρίου μέσα σε μία εργάσιμη ημέρα.

11. Τι πρέπει να κάνω αν δεν λάβω κάποιο e-mail μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας κράτησης;

Σε περίπτωση που μετά την διαδικασία κράτησης δεν λάβετε κάποιο e-mail εντός μίας ώρας παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά.

12. Τι πρέπει να κάνω αν διαπιστώσω κάποιο λάθος στο e-mail που θα λάβω;

Αν διαπιστώσετε οποιοδήποτε λάθος στο e-mail που θα λάβετε παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά το συντομότερο δυνατό. Η ακρίβεια των προσωπικών σας στοιχείων είναι δική σας ευθύνη και πιθανόν αυτά να μην επιδέχονται αλλαγές μετά την ολοκλήρωση της κράτησης.

13. Τι μπορώ να κάνω αν δεν θυμάμαι τον αριθμό της κράτησής μου;

Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, μπορούμε να βρούμε την κράτησή σας χρησιμοποιώντας το επώνυμο, το e-mail σας ή άλλες πληροφορίες της κράτησής σας.

14. Χρειάζεται να επιβεβαιώσω την ώρα αναχώρησης της πτήσης μου;

Καλό θα ήταν να επιβεβαιώσετε με την αεροπορική εταιρεία ή το αεροδρόμιο ότι δεν υπάρχουν αλλαγές στο πρόγραμμα των πτήσεων. Εμείς, θα κάνουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να σας ενημερώσουμε σε περίπτωση που υπάρξει κάποια αλλαγή στην πτήση σας. Παρόλα αυτά, ειδικά σε περίπτωση που πληροφορηθείτε δυσμενή καιρικά φαινόμενα, απεργία του προσωπικού της αεροπορικής εταιρείας ή του αεροδρομίου κλπ., σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε απευθείας με την αεροπορική εταιρεία ή το αεροδρόμιο. Μπορείτε να επιβεβαιώσετε ότι δεν έχει υπάρξει κάποια αλλαγή ακολουθώντας το σύνδεσμο “Δείτε την κράτησή σας online” στο e-mail επιβεβαίωσης της κράτησης που αποστέλλεται μετά την κράτηση.

15. Η πτήση που επέλεξα δεν ήταν τελικά διαθέσιμη προς κράτηση.

Το ενδεχόμενο αυτό υπάρχει στην περίπτωση που κατά τη διάρκεια της διαδικασίας κράτησης κάποιος άλλος πελάτης αγόρασε την τελευταία διαθέσιμη θέση της πτήσης ή του συγκεκριμένου ναύλου. Επίσης, υπάρχει η περίπτωση να διακοπεί η επικοινωνία με την αεροπορική εταιρία με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η ολοκλήρωση της κράτησης λόγω αδυναμίας της αεροπορικής εταιρείας. Η πτήση αυτή μπορεί να συνεχίζει να παρουσιάζεται στα αποτέλεσματα αναζήτησης δυστυχώς όμως αυτό αποτελεί αδυναμία της αεροπορικής εταιρείας να πραγματοποιήσει κράτηση την δεδομένη στιγμή και όχι της ιστοσελίδας μας. Τέτοιου είδους προβλήματα δεν είναι συχνά και σας προτρέπουμε να επαναλάβετε την προσπάθειά σας μετά από περίπου μισή ώρα.

16. Μπορώ να πραγματοποιήσω μια κράτηση με τη δική μου πιστωτική κάρτα για κάποιο άλλο άτομο;

Στην περίπτωση που το άτομο που ταξιδεύει είναι διαφορετικό από τον ιδιοκτήτη της πιστωτικής κάρτας με την οποία θα γίνει η κράτηση, τότε θα πρέπει να μας αποστείλετε με fax στο +30 2108217797 φωτοαντίγραφο της πιστωτικής κάρτας και των δυο πλευρών της ταυτότητας ή του διαβατηρίου του κατόχου της πιστωτικής κάρτας με την υπογραφή του και ένα σύντομο κείμενο όπου θα μας εξουσιοδοτεί να χρεώσουμε την κάρτα του για το συγκεκριμένο ποσό, προκειμένου να επιτρέψουμε την έκδοση του εισιτηρίου

17. Μπορώ μέσω του δικτυακού τόπου να πραγματοποιήσω κράτηση για ναυτικά ή στρατιωτικά εισιτήρια;

Προς το παρόν δεν είναι δυνατό.

Αλλαγές στην κράτηση

18. Πώς μπορώ να ακυρώσω ή να κάνω αλλαγές σε ένα αεροπορικό εισιτήριο;

Προκειμένου να ακυρώσετε ή να κάνετε αλλαγές σε ένα αεροπορικό εισιτήριο είναι απαραίτητο να μας ενημερώσετε γραπτώς με e-mail ή φαξ ή συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα στο site μας. Κάθε αλλαγή ή ακύρωση ενός εισιτηρίου επιβαρύνεται με 10 ευρώ από την εταιρεία μας ανεξάρτητα από τη χρέωση/ποινή της αεροπορικής εταιρείας.

19. Μπορώ να λάβω πίσω όλα ή ένα μέρος των χρημάτων για κάποιο εισιτήριο που δε θα χρησιμοποιήσω;

Ένα εισιτήριο μπορεί να έχει διαφορετικούς περιορισμούς ανάλογα με την αεροπορική εταιρεία και το είδος του ναύλου. Είναι πολύ πιθανό στις οικονομικότερες κατηγορίες ναύλων να επιστρέφονται μόνο οι φόροι του αεροδρομίου από το σύνολο του κόστους του εισιτηρίου. Παρ' όλα αυτά, χρειάζεται να επικοινωνήσουμε με την αεροπορική εταιρεία πρώτα για να επιβεβαιώσουμε το ακριβές ποσό που επιστρέφεται. Μπορείτε να δείτε τους όρους της αεροπορικής εταιρείας σχετικά με την ακύρωση ή αλλαγή ενός εισιτηρίου στη σελίδα που εισάγετε την πιστωτική σας κάρτα πατώντας το σχετικό σύνδεσμο και στο e-mail επιβεβαίωσης της κράτησης.

20. Πώς μπορώ να αλλάξω τις ημερομηνίες της πτήσης μου;

Θα πρέπει είτε να συμπληρώσετε τη σχετική φόρμα είτε να απαντήσετε σε κάποιο από τα e-mail που σας έχουμε στείλει ή να μας στείλετε το αίτημα σας με φαξ. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να γίνει αλλαγή ημερομηνιών αν δεν ενημερωθούμε γραπτώς.

21. Με ποιο πρέπει να επικοινωνήσω προκειμένου να κάνω κάποια αλλαγή στο εισιτήριό μου ενώ βρίσκομαι στο εξωτερικό;

Αν ο τύπος του εισιτηρίου σας επιτρέπει αλλαγές στην πτήση επιστροφής και εσείς βρίσκεστε στο εξωτερικό θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τοπικό γραφείο της αεροπορικής εταιρείας.

22. Τι γίνεται αν η αεροπορική εταιρεία αλλάξει τις πτήσεις;

Ορισμένες φορές, οι αεροπορικές εταιρείες αναγκάζονται να τροποποιήσουν τα δρομολόγια, τις ώρες και τον αριθμό των πτήσεών τους. Σε αντίστοιχη περίπτωση θα προσπαθήσουμε να σας ενημερώσουμε για όποιες αλλαγές πριν την ημερομηνία αναχώρησης ώστε να προσαρμόσετε το πρόγραμμα του ταξιδιού σας αναλόγως. Συνήθως αυτές οι αλλαγές είναι μικρές και χωρίς ιδιαίτερο αντίκτυπο στο ταξίδι σας. Σε περίπτωση που προκύψει μεγάλη αλλαγή, για παράδειγμα αλλαγή αναχώρησης περισσότερο από 2 ώρες ή αλλαγή αεροδρομίου αναχώρησης και δεν υπάρχει εναλλακτική που να σας εξυπηρετεί τότε μπορείτε να ζητήσετε από την αεροπορική εταιρεία να σας αποζημιώσει σύμφωνα με τα δικαιώματα του επιβάτη που έχει θεσπίσει η Ευρωπαϊκή Ένωση εκτός και αν η αεροπορική εταιρεία σας έχει ενημερώσει εγκαίρως.

23. Μπορεί να αλλάξει το όνομα του επιβάτη στο εισιτήριο;

Τα εισιτήρια δεν είναι μεταβιβάσιμα και για αυτό το λόγο δεν μπορεί να γίνει καμία αλλαγή ονόματος. Το όνομα πρέπει να εισάγεται στην κράτηση όπως αναγράφεται στο διαβατήριο ή στην ταυτότητα με λατινικούς χαρακτήρες. Μετά την ολοκλήρωση της κράτησης είναι αδύνατη η αλλαγή ή διόρθωση του ονόματος ενός επιβάτη.

Έκδοση και παραλαβή εισιτηρίου

24. Πώς θα παραλάβω το εισιτήριό μου;

Το εισιτήριο σας είναι ηλεκτρονικό και σας αποστέλλεται με e-mail. Στο αεροδρόμιο πάτε κατευθείαν στο check-in της αεροπορικής εταιρείας με την ταυτότητα ή το διαβατήριο σας.

25. Τι πρέπει να κάνω αν υπάρχει πρόβλημα με τα εισιτήριά μου;

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μας στο 801 1133322.

26. Τι θα πρέπει να κάνω αν χάσω τα εισιτήριά μου;

Τα εισιτήρια σας είναι ηλεκτρονικά (e-ticket) οπότε ακόμη και αν χάσετε το e-mail που σας έχουμε στείλει δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα.

27. Μπορώ να ζητήσω την έκδοση τιμολογίου;

Ναι, μπορείτε να ζητήσετε την έκδοση τιμολογίου στο βήμα που εισάγετε τα στοιχεία των επιβατών. Το τιμολόγιο έχει φορολογική υπογραφή και σας αποστέλλεται με e-mail.

Ηλεκτρονικά Εισιτήρια - e-tickets

28. Πώς ταξιδεύω με ηλεκτρονικό εισιτήριο e-ticket;

Το ηλεκτρονικό εισιτήριο είναι ιδιαίτερα βολικό καθώς επιβεβαιώνει την αγορά του εισιτηρίου σας χωρίς την ανάγκη ύπαρξης κάποιου εντύπου. Η αεροπορική εταιρεία με την οποία ταξιδεύετε αποθηκεύει όλες τις πληροφορίες του εισιτηρίου στο κεντρικό σύστημα κρατήσεών της. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει έντυπο εισιτήριο για να παραλάβετε και πολύ πιο σημαντικό ότι δεν υπάρχει έντυπο εισιτήριο να ξεχάσετε ή να χάσετε. Με το ηλεκτρονικό εισιτήριο το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πάτε απευθείας στον έλεγχο αποσκευών (check-in) με το διαβατήριο ή την ταυτότητά σας και ένα αντίγραφο του e-mail επιβεβαίωσης της κράτησης απλά για διευκόλυνση της αεροπορικής εταιρείας.

29. Θα παραλάβω κάποιο έγγραφο μετά την κράτηση ηλεκτρονικού εισιτηρίου;

Θα παραλάβατε ένα δεύτερο email με τον αριθμό του εισιτηρίου εντός μίας εργάσιμης ημέρας.

30. Πώς μπορώ να εκτυπώσω αντίγραφο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου;

Μπορείτε να εκτυπώσετε το e-mail έκδοσης του ηλεκτρονικού εισιτηρίου που θα λάβετε από εμάς στο οποίο θα αναφέρεται και ο αριθμός του εισιτηρίου. Θυμηθείτε ότι αυτό είναι το δεύτερο από τα 2 email που θα λάβετε (Το πρώτο είναι απλή επιβεβαίωση της κράτησής σας και το λαμβάνετε εντός μίας ώρας από την ολοκλήρωση της διαδικασίας στην ιστοσελίδα μας. Το δεύτερο είναι το email με τα στοιχεία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και το λαμβάνετε εντός μίας εργάσιμης ημέρας από την ολοκλήρωση της κράτησης).

31. Πότε γίνεται η χρέωση της πιστωτικής μου κάρτας;

Η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας γίνεται τη στιγμή που πραγματοποιείτε την κράτησή σας. Ενδέχεται να δείτε δυο χρεώσεις στην κάρτα σας, μια από την αεροπορική εταιρεία με το ποσό του εισιτηρίου και μια από την εταιρεία μας (Ε-Travel Athina) με το ποσό της χρέωσης υπηρεσιών. Το σύνολο των δυο είναι το ποσό που βλέπετε στο site μας.

Γενικές Πληροφορίες

32. Ποια είναι τα όρια και οι περιορισμοί στις αποσκευές;

Συνήθως οι χειραποσκευές πρέπει να ζυγίζουν μέχρι 5 κιλά ενώ οι αποσκευές μέχρι 20 κιλά με μικρές διαφοροποιήσεις ανά προορισμό. Οι αεροπορικές εταιρείες γίνονται όλο και πιο αυστηρές όσον αφορά στο βάρος και το μέγεθος των αποσκευών. Τόσο το μέγιστο βάρος όσο και οι διαστάσεις μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με την πτήση και την κλάση του εισιτηρίου σας. Οι όροι σχετικά με τις αποσκευές ανάμεσα στις αεροπορικές εταιρείες μπορεί να διαφέρουν σημαντικά. Αν έχετε κάποια σχετική απορία σας προτείνουμε να επικοινωνήσετε απευθείας με την αεροπορική εταιρεία.

33. Μπορώ να επιλέξω συγκεκριμένες θέσεις;

Η δυνατότητα επιλογής θέσης πριν τον έλεγχο των χειραποσκευών δεν είναι εφικτή.

34. Πόση ώρα πριν πρέπει να βρίσκομαι στο αεροδρόμιο;

Εάν ταξιδεύετε προς το εξωτερικό είναι καλό να βρίσκεστε στο αεροδρόμιο 2 ώρες πριν, ενώ για το εσωτερικό 1 ώρα είναι αρκετή. Θα πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι σε περιόδους αιχμής θα χρειαστείτε αρκετό χρόνο μέχρι να περάσετε τους ελέγχους ασφαλείας.

35. Τι έγγραφα πρέπει να έχω μαζί μου όταν ταξιδεύω;

Όταν ταξιδεύετε εντός της ζώνης Σένγκεν αρκεί να έχετε μαζί σας την ταυτότητά σας (η οποία πρέπει να αναγράφει το όνομά σας και με λατινικούς χαρακτήρες). Αν και η ταυτότητα είναι αρκετή, το διαβατήριό σας είναι πιο συνηθισμένο και εξυπηρετεί περισσότερο. Όταν ταξιδεύετε εκτός ζώνης Σένγκεν, επιπλέον του διαβατηρίου μπορεί να είναι απαραίτητο να έχετε μαζί σας εισιτήριο επιστροφής και βίζα. Για τις συγκεκριμένες πληροφορίες καλό είναι να συμβουλευτείτε την πρεσβεία της χώρας που θα επισκεφθείτε. Αν και οι ταξιδιωτικοί μας σύμβουλοι μπορεί να σας πληροφορήσουν σχετικά με την ανάγκη έκδοσης Visa για την είσοδό σας σε μια χώρα, δεν αποτελεί υποχρέωσή μας η σχετική υπενθύμιση.

36. Τι είδους ταξιδιωτικά έγγραφα χρειάζονται τα παιδιά;

Τα παιδιά χρειάζονται τα δικά τους κανονικά διαβατήρια και βίζα όπως και κάποιος ενήλικος. Αν ταξιδεύουν μόνα τους θα χρειαστεί να ενημερωθεί η αεροπορική εταιρεία σχετικά. Παρακαλούμε σημειώστε ότι δεν δέχονται όλες οι αεροπορικές εταιρείες ασυνόδευτα παιδιά. Τα παιδιά που ταξιδεύουν εντός Ελλάδος και δεν διαθέτουν διαβατήριο ή ταυτότητα πρέπει να έχουν μαζί τους πιστοποιητικό γεννήσεως.

37. Δεν μπορώ να κλείσω την πτήση μου μέσω internet, μπορώ να κάνω την κράτηση από το τηλέφωνο;

Ναι, μπορείτε να πραγματοποιήσετε κρατήσεις τηλεφωνικά. Θα πρέπει ωστόσο να γνωρίζετε ότι δεν ακολουθούμε την πρακτική της προ-κράτησης. Αυτό σημαίνει ότι εκδίδουμε αμέσως τα εισιτήρια και στη συνέχεια δεν υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής πτήσης ή ακύρωσης του εισιτηρίου. Επίσης, λόγω του μεγάλου όγκου κρατήσεων, θα σας παρακαλούσαμε να έχετε κάνει τη σχετική αναζήτηση στο δικτυακό μας χώρο και να έχετε αποφασίσει την πτήση που επιθυμείτε. Η πληρωμή μπορεί να γίνει με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας μας και υπάρχει μια επιπλέον χρέωση 5 ευρώ

Προγράμματα τακτικών επιβατών

38. Πώς συμμετέχω σε ένα πρόγραμμα τακτικών επιβατών;

Προκειμένου να εγγραφείτε σε ένα πρόγραμμα τακτικών επιβατών χρειάζεται να επικοινωνήσετε με την αεροπορική εταιρεία τηλεφωνικώς ή μέσω του δικτυακού της τόπου.

39. Πού μπορώ να βρω πληροφορίες σχετικά με τους πόντους που έχω συγκεντρώσει;

Μόνο η αεροπορική εταιρεία μπορεί να σας δώσει αυτές τις πληροφορίες.